Portal ASG Bielsko!

26.11.2016 Sarni Stok - "Dark Glow"

Założenie tematu w tym dziale, zgłoszenie swojej obecności na spotkaniu w tym dziale, a także wzięcie udziału w spotkaniu ogłoszonym w tym dziale bez zgłaszania swojej obecności - wszystkie te działania są równoznaczne z akceptacją zasad i regulaminu spotkań ustalonego przez środowisko ASGBielsko i dostępnego na forum.

Moderator: Summon

26.11.2016 Sarni Stok - "Dark Glow"

Postprzez LogaN » Śro Lis 02, 2016 12:01 pm

Rok 2033 - na świecie trwają zaciekłe, choć nieoficjalne walki o rzadki, bardzo wydajny surowiec energetyczny.

Poszczególne mocarstwa światowe, w zależności od własnych interesów, połączyły się w koalicje znane jako Niebieska, Zielona oraz Czerwona.

Lecący nocą na niskim pułapie samolot transportowy Koalicji Czerwonej, na pokładzie którego znajdowała się duża ilość drogocennego surowca, został zestrzelony przez walczących ze sobą koalicjantów na terenie Sarniego Stoku. W wyniku eksplozji część transportowanego ładunku pokryła obszar Sarniego Stoku, jednak najcenniejsze surowce pozostały na pokładzie aż do czasu rozbicia się samolotu około kilometr dalej. Katastrofę przetrwała dobrze wyposażona, choć niewielka jednostka Koalicji Czerwonej, która znajdowała się na pokładzie samolotu. Postanowiła ona w granicach swoich możliwości zabezpieczyć teren i chronić surowce do czasu przybycia posiłków.

Koalicja Niebieska oraz Zielona, które prowadziły nieopodal walki, bardzo szybko zorientowały się, co znajdowało się na pokładzie zestrzelonego samolotu. Założone zostały więc w terenie FOBy obu koalicji, a te przystąpiły do poszukiwań rozsypanych w terenie surowców. Z pewnością nie pomoże im fakt, że panuje noc.



Mechanika rozgrywki:

1. Prowadzone są otwarte zapisy do dwóch stron konfliktu: Koalicji Zielonej i Koalicji Niebieskiej. Z kolei Koalicja Czerwona składać się będzie wyłącznie z członków RQS Airsoft.

2. Rolę surowców pełnić będą porozwieszane na drzewach i krzakach lightsticki. Różne kolory taśmy na lightstickach oznaczać będą różną punktację za ich uzyskanie.

3. Surowce dostarczone do własnej bazy NIE MOGĄ być odbite przez przeciwników.

4. Wszystkie strony konfliktu posiadają dwóch medyków, któzry mogą uleczyć maksymalnie jedną osobę poprzez położenie ręki na jej ramieniu i odliczenie na głos 60 sekund. Maksymalny czas oczekiwania na podejście medyka, to 10 minut. Po uleczeniu dowolnej osoby, medyk musi odwiedzić własną bazę, aby móc ponownie uleczyć. Medyka uleczyć może wyłącznie drugi medyk.

5. Oprócz medyków, wszystkie strony mają także standardowy respawn. Czas respawnu dla wszystkich Koalicji to 10 minut.

6. Jeden gracz może przenosić tylko jedną "porcję" surowca. Po podniesieniu, pozbyć może się jej wyłącznie na trzy sposoby:

a) przekazując innemu graczowi, który nie ma przy sobie surowca;
b) ginąc lub zostając rannym - zostawia porcję w widocznym miejscu, w najbliższym otoczeniu miejsca trafienia;
c) donosząc porcję do bazy - wówczas nie ma już możliwości odbicia jej przez przeciwnika.

7. Gracze Koalicji Czerwonej będą zawsze posiadali przy sobie surowce, które można przejąć.



Zasady ogólne:

1. Kategoryczny zakaz używania pirotechniki oraz airsoftowych odpowiedników generujących hałas.

2. Brak limitów amunicji.

3. Limity FPS:
- do 450 FPS full auto
- do 550 FPS full auto - wyłącznie repliki KMów
- do 600 FPS semi

Uwaga! Gramy nocą - mocne repliki starajcie się zostawiać w domu. Jeśli zabieracie ze sobą - używajcie z rozsądkiem.

4. Legenda załączonej mapy:

a) teren oddzielony czerwonymi kreskami, to zaminowana strefa - zakaz wchodzenia;
b) w żółtej strefie znaleźć można surowce warte 1 PKT;
c) w pomarańczowej strefie znaleźć można surowce warte 2 PKT;
d) w bordowej strefie znaleźć można surowce warte 3 PKT;
e) w fioletowej strefie znaleźć można surowce warte 4 PKT;
f) w czarnej strefie znaleźć można surowce warte 10 PKT;
g) zielone okręgi: bazy Koalicji Zielonej i Niebieskiej (będą losowane na zbiórce);
h) niebieski okrąg: baza Koalicji Czerwonej.

Warunki odbycia się rozgrywki:

1. Rozgrywka nie posiada oficjalnych organizatorów. Każdy przyjeżdża na własną odpowiedzialność, a rozgrywka ma formę ogólnego i dobrowolnego spotkania hobbystów.

2. Minimalna ilość osób potrzebnych do odbycia się rozgrywki, to 20 osób rozdzielonych na Koalicję Zieloną i Niebieską + niezależnie RQS Airsoft jako Koalicja Czerwona. Maksymalna ilość osób: 40 + Koalicja Czerwona.

3. Dobrowolna składka koleżeńska na pokrycie kosztów zabawy, to 2 PLN od osoby (zbierane na miejscu spotkania).

4. Ramy czasowe rozgrywki:

Zbiórka: 1730H (na zwyczajowym parkingu od strony wzgórza Trzy Lipki).
Odprawa: 1800H
Początek rozgrywki: 1900H
Koniec rozgrywki: 0100H

5. Wszelkie niesprecyzowane tutaj zasady są zgodne z regulaminem spotkań ASGBielsko.


Zastrzegam sobie prawo do selekcji graczy. W rozgrywce udział wziąć mogą jedynie osoby uprzednio zapisane na listę (przez siebie lub swoich znajomych) - w przypadku jakichkolwiek naruszeń w tej kwestii, oczekujemy pełnej solidarności graczy z omówionymi zasadami. Niekonsekwencja może prowadzić do przedwczesnego zakończenia scenariusza.

Jeśli zasady Ci nie pasują, nie zapisuj się. Jeśli przyjeżdżasz - akceptujesz je w 100%. Zważywszy iż poziom rozgrywek w bielskim środowisku od kilku lat leci na łeb na szyję, nie pozwolę, aby dotyczyło to także moich rozgrywek. Zasady mają być skrupulatnie przestrzegane, a w przypadku nadużyć wszyscy gracze mają moralny obowiązek zareagować.



AKTUALNA LISTA OBECNOŚCI i przydatne linki:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
RQS Airsoft:
https://www.facebook.com/rqsairsoft/


CTF, podkładanie bomby i inne banały, nawet najładniej opisane, to NIE scenariusze!
Awatar użytkownika
LogaN
 
Lata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwa
 
Posty: 2930
Rejestracja: Czw Kwi 05, 2007 10:16 am
Miejscowość: Bielsko-Biała
Ekipa: RQS Airsoft

Wróć do Spotkania ASGBielsko

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości