Portal ASG Bielsko!

"Fedrunek v3" - 13-14.05.2017

Dział przeznaczony do zamieszczania informacji o spotkaniach nieorganizowanych przez ASGBB i BSA.

"Fedrunek v3" - 13-14.05.2017

Postprzez piotr » Pon Mar 13, 2017 10:27 pm

,,Mam zaszczyt zaprosić was na kolejną edycję manewrów 24h "Fedrunek V3" .

Podstawowe i najważniejsze info:
Są to manewry 24h, a nie jedna z wielu masówek nastawionych na kasę i frekwencję.
Nie zapewniamy grochówki, kiełbasek, coli i waty cukrowej.
Brak ToiTojów, brak dostępu do wody, wanny, prądu, gazu i miękkiego fotela.
Bez przerw w grze na odpoczynek i sen (jedynie te, na które pozwoli ci twój dowódca).
Zapisujesz się na pełne 24h od 11.00 do 11.00 i jak prawdziwy twardziel - w tym czasie musisz zadbać sam o siebie.
Obowiązuje hierarchia dowodzenia, rozkazy, drużynowe i grupowe wykonywanie zadań.
Jest to "coś więcej" niż typowa niedzielna jebanka. Jednak nastawiona na ciągłą akcje.
Duży, zróżnicowany, 100% leśny teren - daje możliwość na długie wycieczki, obchodzenie i precyzyjne ataki.
Rozlokowania głównych obiektów, zadania i mechanika gry - gwarantuje akcje i wymianę ognia.

Bełk - "Ramża"
https://goo.gl/maps/1oeG6bNkbTC2

Facebook:
https://www.facebook...35737456949635/

13-14.05.2017r (sobota/ niedziela)
sobota
* 9.00-10.00 – rejestracja
* 10.15 - odprawa + rozprowadzenie
* 11.00 – start gry
niedziela
* 11,00 – koniec gry
* 12.00 – podliczenie punktów + podsumowanie + odprawa końcowa

Limity i ograniczenia
* Limit graczy:
-min 70osób
-max 120osób
* Wiek – 16+ (osoby niepełnoletnie okazują zgodę rodziców przy rejestracji)
* Wymagane czerwone szmaty
* Full kontakt
* Limit FPS: 600
* Zakaz replik typu RAM / Mancraft / HP itp
* Zakaz PIRO
* Limit ammo/magazynków - brak

* Składka 25zł na przygotowanie terenu i zakup rekwizytów potrzebnych do gry. Stworzenie baz i zapewnienie minimalnego zaplecza

Zapisy:
- zalecany zapisy grupowe/drużynowe z jasnym określeniem strony konfliktu
- indywidualne i 2/3 osobwe grupy będę sam przydzielał do strony konfliktu
- zapisy do 8.05.2017r do godz 22.00 (liczy się termin wpłaty)
- zapisy TYLKO przez forum wwww.wmasg.pl (priv, albo w temacie)
- po otrzymanym zgłoszeniu wyślę dane do przelewu (zalecane wpłaty grupowe)
- Zapisujemy sie na pełne 24h! Osoby, które zdezerterują przed czasem - trafią na czarną liste na śląskim forum.

Z rzeczy organizacyjnych:
- Można przyjechać dzień wcześniej i rozbić się w lesie (proszę o informacje)
- Nie zapewniamy zaplecza sanitarnego, prądu, posiłków i strefy off-game (Jedyna strefa off game to bardzo duże zadaszone respy gdzie można położyć graty i odpocząć
- Każdy znajdzie coś dla siebie : Duży teren gry umożliwia ciche i taktyczne granie, a usytuowanie głównych punktów na mapie zapewnia sporo akcji i ciągły kontakt z wrogiem.
- Zapisujemy sie na pełne 24h! Osoby, które zdezerterują przed czasem - trafią na czarną liste na śląskim forum.

Strony konfliktu:

1.Niebiescy

2.Zieloni

Mechanika gry:

1.a) Kopalnie
- Na terenie gry są 3 kopalnie uranu
- Na starcie położenie kopalni jak i baza przeciwnika są nieznane
- Zdobycie kopalni - następuje przez naciśnięcie przycisku odpowiedniego dla koloru drużyny (wtedy zegar zacznie liczyć dla was punkty)
- Raz na godzinę (o pełnej godzinie) kopalnia generuje 1 porcję uranu
- Na odbiór uranu ma się tylko 1 minute po wybiciu konkretnej godziny (np: 9.00 , 10.00)
- Odbiór uranu należy zanotować na tablicy (najpierw wpis, potem pobranie )
- Jeśli nie uda się pobrać uranu w tej jednej minucie (ostrzał, przegapienie, spóźnienie itp) to porcja przepada

1.b) Uran
- każdą zdobytą porcję uranu transportujemy do swojej bazy do sejfu
- sejfu nie można ruszać z bazy
- Sejf drużyny przeciwnej można okraść (obowiązuje zasada - jedna porcja na jednego człowieka)
- jedna osoba może transportować tylko 1 porcję. Zasada ta obowiązuje ZAWSZE i WSZĘDZIE
- osoba transportująca uran, w momencie gdy zginie ma obowiązek powiesić porcję w widocznym miejscu (min 50cm nad ziemią) i oddalić się na respa
- Wiszące porcje uranu mogą zostać przejęte przez dowolnego żywego gracza

2. Zadania główne, zadania specjalne i zrzuty
- Każdy dowódca otrzyma listę zadań głównych do wykonania (w sporej części polegające na rozpoznaniu, zwiadzie lub dywersji)
- Głównym zadaniem (najwyżej punktowanym) będzie odnalezienie punktów kontrolnych (około 20tu punktów rozrzuconych po całej mapie)
- o kolejności i sposobie wykonania decyduje dowódca
- punktacja zadań będzie opisana na dokumentach które otrzyma dowódca
- kilka razy w czasie gry będą zrzuty i zadania specjalne o których telefonicznie/radiowo będę informował dowódców
- na mapie będą oznaczone dodatkowe zadania specjalne (których dokumentacje trzeba znaleźć w terenie)
- o wykonaniu zadania może poinformować telefonicznie tylko dowódca drużyny albo jego zastępca.

3. Punktacja
- 1 porcja uranu = 1 punkt
- każde 100min (łączna suma czasu ) posiadania kopalni = 2punkty
- każde zadanie ma określoną na karcie ilość punktów

4. Inne
- Resp
* co 30min o wyznaczonej godzinie dla danej drużyny
* o pełnej godzinie przy dowódcach polowych.
- KAŻDY ma obowiązek mieć przy sobie do oznaczania trupów:
* w dzień - czerwona szmata
* w nocy - mrugające czerowne światło
- Okulary nosimy zawsze i wszędzie w czasie gry (zakładamy o 10.00 i zdejmujemy po zakończeniu gry)
- Zakaz strzelania z respa i do respa. (tyczy się to też przestrzeliwania replik itp)
- Resp obowiązuje tylko w miejscu otoczonym taśmą (w nocy będzie oświetlony).Wyznaczony około 200m od bazy
- sprawy sporne rozwiązujemy na miejscu
- nie śmiecimy!

Lista, która będzie uzupełniana na bierząco:
https://docs.google....dit?usp=sharing

Reszta w odpowiednim czasie :icon_smile:
ale zasady, mechanika praktycznie te same co na:
https://www.facebook...47139675595649/
oraz
https://www.facebook...33847160184802/ ''

Ktoś chętny
lista;
1.Piotr
2.Darek
3.Artur
4.
5.
***P I O T R***
Awatar użytkownika
piotr
 
Lata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwa
 
Posty: 749
Rejestracja: Czw Kwi 15, 2010 4:59 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Ekipa: B.O.S

Re: "Fedrunek v3" - 13-14.05.2017

Postprzez Barmakin » Pon Kwi 10, 2017 5:15 pm

Szwagier + Makatito
Barmakin
 
Lata członkostwaLata członkostwa
 
Posty: 7
Rejestracja: Sob Lis 28, 2015 11:22 am

Re: "Fedrunek v3" - 13-14.05.2017

Postprzez LogaN » Wto Kwi 11, 2017 7:31 am

+7 osób z RQS
RQS Airsoft:
https://www.facebook.com/rqsairsoft/


CTF, podkładanie bomby i inne banały, nawet najładniej opisane, to NIE scenariusze!
Awatar użytkownika
LogaN
 
Lata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwaLata członkostwa
 
Posty: 2934
Rejestracja: Czw Kwi 05, 2007 10:16 am
Miejscowość: Bielsko-Biała
Ekipa: RQS Airsoft


Wróć do Spotkania wyjazdowe

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość